Известие

Collapse
No announcement yet.

Не се връща бутона на дръжката ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не се връща бутона на дръжката ?

    Как да се справя с тази проклетия ? Когато взех колата преди месец-два , ми правеше този проблем , при отваряне на шофьорската врата , бутона остава потънал в дръжката. Смазвах го , пръсках го , пооправи се , но сега пак започна.

    Има ли решение този проблем?
    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

  • #2
    Първоначално публикувано от snaiperisto Покажи съобщение
    Как да се справя с тази проклетия ? Когато взех колата преди месец-два , ми правеше този проблем , при отваряне на шофьорската врата , бутона остава потънал в дръжката. Смазвах го , пръсках го , пооправи се , но сега пак започна.

    Има ли решение този проблем?
    Товa нa кaквa колa 156? Нa моятa от подписa и нa нея и потъвaше бутонa зa отвaряне нa врaтaтa, но взех финнa смaзкa (от мaшинки зa постригвaне дето сa) и тaкa няколко пъти, смaзвaх-нaтискaх докaто изкaрa мрaсотиятa и докaто се опрaви. Вече 5,6 месецa проблеми нямaм....


    Comment


    • #3
      Абе верно никъде не става ясно каква кола карам...по-точно тя ме "кара" мен , ама на сръбски.

      Проклета 156-ца е , сега ще оправя инфото.

      Та , смазвах я , ама си личи че дере леко , пръсках я със спрей...знам ли , ако няма някаква "магия" за оправяне , ще я мажа с пчелен мед ако трябва.
      Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

      Comment


      • #4
        Пръскай със WD40 точно където влиза ключа ,при мен се оправи от първи път.
        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

        Comment


        • #5
          Моята като я взех( преди година ) го правеше, облях бутона с вд40 и беше добре до преди дъждовете.....днес отново заяде но утре отново ще я увъртя с ВД....

          Comment


          • #6
            Това си е болестно състояние на модела.
            Смазването помага за две-три автомивки. После пак се почва.
            Пръсках с вд40, раздвижвах и се оправяше за някой месец.

            Помага само тоталното разглобяване и почистване, пак за известно време, макар и доста повече. Ама е голяма играчка.
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Comment


            • #7
              Нема спасение браКяяя,и аз какво ли не правих,ми заяжда си и тва е!
              alfa 159 1,8 mpi/lpg

              Comment


              • #8
                Аз свалих бравите, почистих ги основно - измиване на всичката гняс, песъчинки и пр. (сигурно отиде половин флакон ВД40) - смазах ги и вече три години не ми е заял бутон нито веднъж
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Пръсках с ВД-40 , ефект почти нямаше , намацах го с масло от щеката на двигателя и се оправи за сега...обаче малко по-късно се качва един френд да го закарам някъде...и другата дръжка направи същото.

                  А мих колата преди два дена , май от водоструйката стана така.
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • #10
                    Не е от пароструйката и моите са така най вече като стане студено.Решението го е написал Тонов ама ме мързи.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Върши работа и обилно смазване на бравата със сламката, която е към WD40.
                      sigpic
                      Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                      Comment


                      • #12
                        Проблема се решава само с разглобяване.Аз го направих преди 2 години и до момента нямам никакви грижи с бутоните.Така че не се опитвайте да откривате топлата вода,а си разглобете и почистете механизмите.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #13
                          И аз моите ги пръснах с WD-40, вече над половин година няма проблем. Първо ги продухах с компресор, та след това със смазката! Колко боклуци излезнаха.

                          Но наистина би било добре ако се разглоби и почисти.
                          Sport Wagon 2.0TS|LPG

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                            Помага само тоталното разглобяване и почистване, пак за известно време, макар и доста повече. Ама е голяма играчка.
                            Мога да потвърдя същото, без разглабяне и пълно почистване не се оправя за дълго време.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...02&postcount=2

                              След поредната мивка ми хлътна бутончето и периодично вадех ключа както тебе да го извадя. От седмица на всяко отваряне се получаваше. От вчера и на пасажерската врата. Това без никой да го тормози. Като се замисля, при отварянето се чува нещо като хрускане. Най-вероятно има вътре песъчинки/прах, който го задържа и няма 'олио', което да го накра да се 'лъзга' . Този проблем отшумява когато е сухо навън, но в сев България последно не беше мокро през Ануари.
                              И този следобед се реших да оправя проблема. Като го намасля стабилно с ВД-40. При натиснато положение пръсках вътре и натисках отново, изваждах го, пак пръсках. Така докато не се изваждаше само, както си му е реда. Това ми отне около 20 мин за двете врати. Смазах и механизмите във вратата на всичките врати. Надявам се проблема да е отстраним при теб по същият начин.
                              Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                              Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                              Comment

                              Working...
                              X